JOM join SEGMEN| 10 Perkara Pelik Tentang Saya by Cekbolat !!
was posted at 15:50 with 10 comments
Assalamualaikum :) 
segmen kedua di juin tok arini :P \tolong jangan gelarkan aku sebagai gila batak lak/ 
bosan cuti-2 nii , so aku pon blogwalking lahh sampai kesudah nya :D

dah ! finish-2 lah melalut , aden nak cerita pasal segmen ni hah 

SEGMEN | 10 Perkara Pelik Tentang Saya by Cekbolat


THE RULE :

 + korg kne lah follow cekbolat

+  korg kene letak banner

+ korg cerita lah psal 10 prkara yg PELIK psal korg..

+ TAG rakan sperjuangan anda .. 3 or 5org jer..

+back linkkan segmen pnyertaan korg tuh kan ^^"

tarikh tutp : tepat 12 tengah malam 29.11.2011

10 perkara pelik tentang saya 

--> buat kerja separuh jalan
--> kuat makan tapi tak gemuk 
--> susah nak setia , tapi dah setia susa nak curang
--> suka bercakap tapi tak suka mendengar
--> Ramai kawan laki dari perempuan
--> tak campur dengan budak bawah
--> nak adek perempuan
--> minat bakery tapi tak minat memasak
--> nak jadi model ,laupun tahu diri tak cukup ketinggian
--> saya tak suka orang gemok :/

kawan kena tag :

--> Siti Nor Aini
--> N'epyfiqah
--> Hanis Nizam