Kihkihkih -,-
was posted at 20:43 with 4 comments

Assalamualaikum :] Hye semuaa ...
baru teringat nak buat entry pasal diri sendiri , lagi tadi buat post pon  pasal  Segmen CekBolat dengan Segmen | Amyra Azhar ,, lepas tu menyibukkan diri dengan blogwalking sana sini , komen entry depan belakang dan edit blog kiri kanan , kihkihkih , bytheway spesial kredit untuk Siti Nor Aini  sebab sudi buat tutorial untuk aden yang agak lombab dalam 'memburukkan' blog aden ni :3

Tutorial Aini yang yun guna :
--> http://bilasicomelmenaip.blogspot.com/2011/11/tutorial-letak-iklan-churp-churp-dekat.html
--> http://bilasicomelmenaip.blogspot.com/2011/11/tutorial-sign-up-ishoutbox.html

tengok  betapa comelnya dia , sanggup membuat tutorial untuk memandaikan aku , dala blog ni pon starting dy yang buat . terimakasih bebanyak yunk ,, kau lah kawan aku dunia akhirat :P 

Dah , abis disitu seterusnya berlalu kepada hari semalam :) tengok gamba kat atas tu kan ? Apasal aku sopan sangat kai baju kurung ? begini ceritanya , semuanya sebab excited konon nak g keje kawen uma opek , KONON nya laa .. last-2 bukan g Pt simpang , but aku dan Fanna ke Bukit Gambirrr -,-'' macam mana boleh terjadi ? semua ni disebabkan kedegilan Iqbal dan Alem yang gedik melecehkan perjalanan , last-2 aku dan fana pon ke bukit , makan KFC lagii besstttt :PP  lepastu jenjalan g Kini Mart , tengok bear !! geram si*l akuu , haish ,, pastu beli nestle yogurt then g KFC , pastu g Kini balik beli AISKRIM .. then g Loji  lepak sekejap then g Panchor , pastu g Loji balik , maka terhasil la gambar dekat atas tu dan jugak bawah nii 
|
|
v

# no editt , pink ? memang tak sesuai dengan aku ,, demmmm !!

# Nak study buat tutorial masukkan ChurpChurp pulak ni :]