Shumud Honey -.-
was posted at 13:10 with 6 comments

Haha -,-'' malam tadi meroyan dengan Rara , madu terbaik :D sampai Hadi merajuk sebab aku tak balas text dy , kehkehkeh .. best pulak kan gayut nan mok tu , dari A to Z kan mok ko ngutuk orang , haha .. Mok ko nak anak kucing ye mok ? kehkeh , nanti aku bagi sekor dekat kau , tapi kalau mata nya kena cungkil dengan kak Nani , aku tampo ko laju-2 mok ..

Mok ! semua tak caya aku ngan ko bole kamceng .. tah pape lahkan mok ~ well kita kan open minded tak macam si budak Capital S tuu , kita dah sound awal-2 , still gedik-2 lagii yelakan , mesti dah kena basuh dulu dengan Tettt !  well kita kan HOTSETAP , mesti laa ramai nak kan , and tu gak di jadi kan bahan tok buruk kan kita . ouh shitt !! aiyooo , alaa tapi papehal kita kena say thanks kat dy an mok ? tanpa dia , kita takkan kamceng doe cam sekarang  and kau tiap-2 malam tade nya nak suo aku wish ILY , IMY , INY ..siap mintak Eyom semua tu kan mok , dah macam lesbo dah aku dengan kau , grrr >.<

 Mok , kita kenal baru 4 bulan tapi dah macam 3 tahun kan mok , aku pon tak tau kenapa , maybe sebab kita ni CWEET CNGAT kot :P kihkihkih , kita tak gado-2 kan mok , kita baik je , cuma kita kalau tak berdebat & me*uc*h mestii tak sah kan mok , tak pe mok , apa yang penting aku tahu kau sayang aku :D Mok ko kawan aku dunia akhirat , lau aku dah dapat L , Insyaallah aku datang Kak Nani tunang nantii :)) dah mok malas nak bebel kuat-2 , t ko nages --'' tayunk ko muah-2

Rara Shumud's

# aku bukan lesbian ok ??