Supreb //
was posted at 11:37 with 2 comments

Assalamualaikum :) Hey all :]
bangun pagi-2 setelah dikerah oleh mak  xD  konon ajak g klinik , last-2 farmasi tak bukak lagi nak amek ubat T_T sian aku , dalah ngantuk malam tadi tido kol 1 lebih kot , hehe bila dah berpesbuk , memang tak ingat dunia :P bangun-2 je tadi bukak pesbuk , then bukak blog , alhamdulillah ,, follower menaik :) \tacing/  yelaa wei ,, dulu follower aku 170+ but now , just 30+ je , semua nya sebab En.Google jeles dengan aku last-2 dia remove blog aku ,, ouh damn .. pai hatii dy :((

Lepastuu , aku terus try buat tutorial daftar ChurpChurp dengan Nuffnang , alhamdulillah , dah jadi dah pon , so korang ,, tolong lah rajin-2 klik dekat iklan tuu ye ?? aden nak boli kemera Nikon ,tak dapat beli nikon dapat tuka fon baru pon jdi lah ,, please-3 ,,, tolong lah ye ?? Mu klik iklan aden , aden klik iklan muu , baru deal kan ?? sama-2 lah kita mengkayakan kita sesama sendiri ye :D  

ehem-3 . mintak tolong kilk sini boleh ? buat iklan jap xD


*timekasih sudi like :) 

# otak beku tak tahu nak tulis apa , aiyakk XD