Apa Tajuk ?
was posted at 14:14 with 7 comments
 Assalamualaikum :) Heyyo !
Baru bangun tidur 1 jam yang lepas *11a.m*, kihkihkih .Okaii nampak macam teruk sangat kan ?? tapi apa kan daya , bila aku terpaksa mmenghabiskan dua jam punya supersaver dan larutan setengah jam text menjadi kounselor si Rara , ouhh sungguh mengantuk siyesly :P Aku tak tahu nak bagi tajuk apa untuk entry arini , otak aku berkarat sebenornya nak naip , tapi bila memandang sudah tiga harii tiada entry , terasa bersawang pulak blog ni , hemohemohemo -,-'' 
Tadi bangun-2 carik air , bukan haus , sore aku tak terkluar ,, then cuci muka , basuh pinggan , and sementera tunggu kain berpusing dalam washing mechine ,aku pon menaip lah entry yang agak tak bape nak power ni :P HAHA , peh tension gila aku ngadap si SUPERMAN baru aku tu , Ikhwan nama dia :) Dah lah ngongkong , semua tak boleh , kuat mengugut aku lak tu , dah macam gangster dah , ikut kajian aku semalam lah , 40 minit dari 120 minit semalam membazir dekat sesi pujuk memujuk sebab aku merajuk .HAHA ! ambik kau !! suka-2 je paksa aku bagi pasword FB kan , mengelitik kau nak pujuk aku ,, naseb baik kau rajin pujuk aku <--awalawal je ni .. Lau tak , hyehyebyebye lah nampak nya , OK .. berhenti seketika , nak merempit jap , Vrooooommvroomm <--Bohong , ex5 aku tak bunyi macam ni
Kehkehkehkeh , sambung kembali , sekarang 1.56 p.m  . Penat mak , nokk .. Jemput mak , pastu makan jap , siang ikan , rebus ikan , anta mak g keje balik , bagi makan anak cik tam :)) Bapak ar, nak muntah aku siang ikan tadi , loya siott , dah 3 bulan aku tak siang ikan ,, eyuwww bau dia .. tapi loya 1 minit pertama lah , lepas tuu dah tak , dan ikan tu pon , kelihatan anggun dengan belahan perut nya yang lebih ok dari yang mulamula yang sgt tragis .. Banggg !! Reject jadi menantu :3
Tadi kan bagi anak cik tam makan , err, mulamula suap dekat Abu , aiyoo .. pusing pale , konon tak nak ,pastu bagi panda , agaknya tengok panda makan sedap je ,, dia makan sendiri tanpa disuap . Tulaa lain kali jangan jual mahal , ingat senangsenang nak rasa ikan rebus aku , hehe , aku ni bakal memakai Crown Queen Elizebeth ok \tapi dalam mimpila/ kihkihkih , nak bagi mok makan , tapii , baru suap sikit , dia tak nak , muntah ,, hish ! ni nak nages ni bila tengok dia tibatiba terbaring , rupa nya dia panas , hehehe , kalau dia matii tadii ,, mampuih aku kena marah dengan Rara -_-'' Yang nit pulak tak bangn-2 tido lagii , biar ar , malas kacau , aku bagi makan petang nanti je and now , diaekor semua dah tido dengan lena nya ,, semoga diaekor doakan family aku akan sentiasa dilimpahi rezeki semoga ikan rebus Kak Yun , tak kan tersangkut dari mengenyangkan perut merekaa , Thats all .. thankyou , pakpakapakpak*clap hand*  Kbaiii


# nak dating dengan KISAH DONGENG TV3 -_-