BirthdayGirl : Dah tua dah aku
was posted at 22:12 with 1 comments
 

\ Happy birthday to you .
Happy birthday to you .
Happy birthday to Nurul Ainee .
Hapyy birthday to you  . /
Yeahh !! claps your hand *pakpakpak* 
 
Assalamualaikum :) Hari ni kita dah tua , tapi maintain comel lagi ok :) Siyesly memang berdebar lah kan nak tunggu arini ,tak sangka anak Mak ni dah beso dah , tapi umur jela , badan dan ketinggian hurmm ~~ Bytheway , memang dah janji dengan alim nak together-2 beli kasut skola , dengan teman aku nak jumpa SUPERMAN ! Malu tahu tak >,< 
 
Pagi tuu bangun dengan bersemangat nya yelakan malam tadi tido kol 2 lepas gayut nan Ewan , tu pon tak lama sebab line di biol , kacau betul !! last-2 , aden silent phone and sleeping beuty . Penat beb ! Nak tahu tak siapa first wish ??? Aniq yang wish dulu :) dia cakap takut tak dapat wish nanti , sebab dia kena pergi camping , so k aniq :) terimakasih ! Second is Aini . Dia siap buat entry dekat blog lagi tau , terimakasih yunk !! nak baca tak entry tu ? > TEKAN SINI < sweet kan ?
 
Pagi tadi Fanna text cakap nak ikut . Aku ingat dia men-2 , rupa-2 nya betol . ahh tibai jelaa .. aku ajak dia g Bukit sat , nak ambik duet . hohohoho .. Mak bagi sebanyak $$$ harhar. best siot . pastuu terus g beli baju baru . sebab baju aku yang lawa-2 basah, ujan punya pasal tak kering . You know what ! masa nak g bukit tu , dekat sawah ring ada JPJ . gosh !! ni la yang aku nak kan sangat-2 selama ni , hadiah paling bermakn, betul-2 bermakna beb :)) hee .. dah balik bukit tu , aku terus tuka baju , adjust shawl , rembat kasut dengan fipper aku terus g bustop , b tercinta aku dah menunggu dengan Aina , Tira dan Sudin :) Baru duduk dalam 10 minit bas sampai , sekejap gila :3

Bila dah sampai sungai mati , try call Ewan , tak dapat :( nak nages .. try lagii , takdapat gak .. dah sampai tanjung agas dia call . Fuhh .. selamat ! Baru bangun tido , ok fine .. tunggu dia nak mandi , blablabla .. dah bape lama .. setelah duua jam menunggu dia sampai . Omagad !! betul ke ni Superman aku ni ?? tengok betul-2 . yeah ! memang dia .. dia suruh naik third floor tapi sorang-2 je .. Malu konon , geli je :P lepas tu g kbox , bapak bising la siel (!) orang tu kata tak nak nyanyi , last-2 tujuh-2 lagu dia bedel , \ok jujur ! awak punya picing memang lari la bie/ HAHA :D

Dah abis melalak dalam Kbox tu , terus naik wetex balik pergi dekat alim .. Ewan malu dengan alim , rasa nak terkencing lak. Then aku nak g carik ganti anting-2 silver aku yang hilang sebelah , cukup lah sekali kantoi dengan orang pasal anting-2 aku hilang sebelah . hemohemo . pastu ewan pon dah pergi ke Clogblog . biarlah dia .. pastu dia suruh datang dekat tempat dy duduk tuu , stay situ dalam 20 minit kot , kitaorang gerak , sebab aku nak beli kasut lagi :) Dah beli kasut , terus g bustand , tak sampai 10 minit bas sampai terus balik rumah . penat sangat-2 , tapi siyesly bermakna :)

Sampai sekarang aku tak caya yang aku dah jumpa Ewan . Kalau boleh tak nak lepas pegang dia , tapi segan menguasai diri >.<  Ok dapat cadburry coklat lagi dari dia pulak , semalam dari amer .. Gemok lah aku nanti :) tapi dua-2 belum bukak , sumpah sayang nak makan :D

# maaflah entry aku kali ni macam tonggan tebalik sikit . well tengah angau lagi ni :D