Boiprengg Ideal
was posted at 20:58 with 3 comments

Assalamualaikum and hello-2 semua :)
Boiprengg , majoriti semua girl ada ken -2 ? aku pong ada , hukhuk .. Kenapa kita ni , ge-girl semua ni suka sangat kapel-2 ni ? Motif sikit -,-‘’ Tiba-2 night-2 macam ni terajin nak menaip entry suam-2 nile tentang ‘Boiprengg Idaman’ . Antara ciri-2 idaman adalaaa seperti berikut :

1 : Lebih Tua / Sebaya
Alasan :- Apa celop couple budak bawah weii !! hot sangat ke wei couple dak bawah nii . Sumpah funny beb couple budak bawah sebab menampakkan yang korangs tak berapa nak matang or tak laku \Terasa ? Pi mam laa/ tapii kalau teruna nak usya mak janda masuk kategori lain ye ? 18sx punya entry , tak boleh cite lebih-2 xP

2 : Berkemampuan
Alasan :- Jah-2 sekalian , sanggup ke korangs semua kena kikis oleh boiisss korangss ?? Sanggup ? nampak sangat korang ni tak laku , muahahaha . Beb ! Sape yang tak syok kalau selalu kena payung oleh orang lain ?? sekali dah dapat , opkosss nak lagii . So , jangan stupidosss sangat nak memayung jantanss muu tu ye .Diaorang tu bukan nak kau ponss ! nak duet kau je , so jangan nak murah hati sangat , dari payungs dia baik payungs aku yang dah takde katil ni L

3 : Setia
Alasan :- Sape bodoh sangat nak kena game je ? memang sengal ubi kayu laa umat tuu . tak pong korang tu termasuk antara tak PB mesti PG .. banyak-2 lah bawak insaf ... hidop ni sementara je , baik kau pergi mintak maaf dekat semua yang penah kau game dulu , dosa sama tuhan boleh terampun , tapi dosa sesama umat , susah woo ~

4 : NO SMOKING !
Alasan :- Aku ni anti orang merokok . kalau balak aku merokok depan aku , alamatnya batang bodoh tuu masuk parit lah ye aku baling . ehem-2 enol penah merasainya . kahkahkah .. Sepanjang 4 tahun terjerumus dalam kancah Cinta bulubulu nii , sorang je yang tak merokok boiiprengg kita , tapi bukan boiprengg lagi , tapi ek-boiprengg , Zam je yang tak rokok . huhuhuhu . claps hand *pakpakpakpak*

5 : OVER DRESS-UP
Alasan :- Aku rimas tengok jantan pakai baju da macam pokok kismes . lagilagiyang tindik telingga . Ajele , kalau kau dah bertindik telingge acane kau nak nikahkan anak aku wei ?? tu pong kalau jadi lakii lahh. Yang pakai rantai dah macam rantai tangkal tu pon , alahai .. semak weiii mata nii !! Kau tak yah lah dress-up bagai nyaa . Rimas mata aku tengok , tak yah nak copy-2 kpop ke , popcorn ke , anything laaa . NONEED !JUST BE YOURSELF !! You know what , kadang-2 aku tengok gaya orangs malaysia dengan orangs bukan malaysia lebih kurang je , kahkahkahkah , ko dress up lawa-2 last sama taraf dengan orang bersih kebun. POOR YOU ._O

6 : Tak memaksa
Alasan :- Era globalisasi masa sekarang ni , wanita bergerak seiring dengan lelaki . so kau pk aku ni hidup  zaman arwah moyang aku ke kau nak control-2 aku ? aku ni bukan kete control flash and dash adek aku tu , yang bila controller ke kanan kete kekanan , bila ke kiri , kekiri .. siyesly !  BOSAN doh hidop macam tuu , masing-2 ada hidup lah weii .. kau tuu baruu boiprengg je bukan suamii misali aku laaaa !!

7 : SOURTALKER
Alasan :- bila terlampau sweettalker , macam hawau tabur janji manis je , bila tiba masa . wadepak of you men !! baik kau jangan janji apa-2 dengan aku kalau kau tak boleh tunaikan . ingat ye JANJI HARUS DITUNAIKAN ,, paling siel haktuih nya bila kau bio kan aku macam tu jekan , meroyan menunggu kau , eh ! dari meroyan tunggu kau baik meroyan tunggu bilik aku siap weii !! sakit badan aku tiap-2 malam tido atas kerusi  T_T

8 : Memahami
Alasan :- dari segi dengar suara kita je  dia tau kita nya mood macammana . best nyaaa . terasa disyurgaa :] harhar . Tapi paling best kalau kita tengah tension-2 dia pujuk kita . Macam aku lah kan , kalau aku tension sangat aku nages , kihkihkihkih . so ngadu sambil nages lahh pastuu tido . zZzZzzz .. so boiprengg-2 aku sekalian ketahui lah bahawa aku selalu tido tengah texting . sebab kalau bagitau dulu nak tido , mesti tak mimpi awak . hehe

9 : Terima seadanya
Alasan :- I not perfect , jadi terima aku seadanya . Bukan kau buang aku or hina aku mentah-2 , aku ni boleh di tegur tapi kena ulang banyak-2 kali lahh . so kalau tahu aku ni tak tahu masak , kau pujuk lah aku tok rajin masak , kalau aku ni malas kemas uma , kau suruh lah aku kemas rumah , dan kalau kau tahu aku selalu bangun tido lambat , kau tido lah dengan aku bio senang aku bangun . hahahahak . okay last sekali takpe , lupakan aja :P

10 : Romantik
Alasan :- Pompan mana yang tak suka boyprengg dia bagi suprise .. tengah tunggu-2 boipreng sampai , tiba-2 dia hulur teddy bear dari belakang kan , mesti syok giloo woo . hahaha . takpong . tiba-2 bagi kredit free-2 time -2 tengah pokai ni , yelakan cuti skolaa .. income tak masuk :P dan-2 dia buat supersaver macam SUPERMAN kita selalu buat tiap-2 malam , tapi dah bape malam tak dapat , aktiviti tergendala akibat bilik yang belum siap . Sadis gilaaa :3

Okay ! fuhhh ~ berpeluh aku menaip entry nii . mati laa kalau kena sergah dengan mana-2 boiisss or ge-girl lepasni yang terasa entry aku ni ., tah-2 kena reject jadi girllprengg dyorangss ,tapikann who care ??? akukan HOTSENTAP !!! petik jari kaki , berkawad boiiiss datang .. tapii sape yang boleh petik jari kaki ? nak tengok jugak manusia serba pelik tu . ish-3 , kesiann .. Thats all , thankyou

# jom couple