Buku Baru :P
was posted at 22:48 with 4 comments

I wanna be a SUPERGIRL :))  sayang , saya nak mulakan hidup baru , maybe dengan orang baru , itu pong kalau hati saya terbukak untuk sape-2 lah , bytheway , semenjak Single nii ramai pulak datang nak promote diri kat saya mintak jadi Boyfie saya , ohh Boyss !!! mulut kau sweet macam gulagula bila kau nak try aku but bila dah dapat mulut kau busuk macam air susu basi , siyesly ! hati aku tertutup sekarang nii , yang aku fikirkan aku nak carik ketenangan dalam hidup aku , aku nak study next year SPM , aku nak sambung study insyaallah aku nak ambik bahagian Catering :) Why catering ?? biar ar , tu minat aku , gipon , aku bukan reti masak , selagii tak reti masak malas couple , skandal-2 boleh laa macam dengan amat , 
Amat kau sweet , dalah sepet , gentle la kau mat , haha aku ingat lagi malam kita first date tuu , dekat depan uma lia kan ? area kol 10 , aku habis keje , aku terus g jumpa kau ,, time tu aku kai tshirt yang enol bagi and kau pakai tshirt spongebob dengan sluar pendek ,kau panggil aku amoi , aku panggil kau apek , time nak balik tuu kau tipu aku kan mat , kau cium curi pipi aku , haha , dalah suke cubit pipi aku , and kau jugak suka aku merajuk , why ? sebab kau kata aku comel bila merajuk ,paling tak go nanti kau pujuk dengan ayat 'TAK SHESHI BEBY' , siyesly aku akan gelak ,,sama jugak malam 29/11/2011 tu jugak kan mat ? kau macam tahutahu aku ada prob , kau call aku malam tuu , kau happy kan aku , kalau lahh aku tak jadi dengan ci Tettt tuu , mestii aku dah bahgia dengan kau kan  .. thanks amat , kau memang terbaik :))
Sampai sekarang kau tunggu aku kan mat ? tapi aku tak boleh dengan kau mat , aku tak nak jadi macam dulu , laupon kita skandal tapii aku sedih bilaa lama-2 kau berubah , kau tade masa tok aku , and kita terus lost contact , tengok dekat FB ka , kau dengan Zana .. bila selidik-2 upenya kau buat Fake relationship , kau tunggu aku ?? HAHA , that so funny :D papela mat , malas pk , bytheway sekarang kita skandal balik kan ?? malam-2 amat kena call yun tau , buat sampai yun penat ketawa and terus tido :) sayang amat !! 
Maybe lepasni ramai akan cakap aku dah berubah , sorii wei , pengalaman mematangkan aku , aku tak sanggup kena game je , aku tak nak Sayang or Cinta aku sia-2 macam tu je , bia la di letakkan pada seseorang yang betul-2 berhak , bila ? nanti-2 aku umum kan lah ye , sape SUPERMAN baruu aku :))

# I wanna be free </3