Crazyoo | Aktiviti menarik ketika cutiskola :P
was posted at 18:42 with 2 comments
 
 Gamba nampak hot giteww rite ? hohoho
Assalamualaikum :) Hye ...
Sorii berhabuk dan berbau hapak dah belong temeng aku ni :P Macam biasa laa , hotak aku ni kosong gilaaa . tak tahu nak naip apa untuk membeling-beling kan entry pastu nak sajii bagii diri sendiri baca . \ yelakan sapa nak baca entry aku ni

Well masingmasing tahuken ~ sekarang tengah cutiskola :P  So nak tahu tak aktiviti yang paling menarikk aku buat sepanjang cuti skola ni ? hehehe .. Macam biasa , bangun pagi ~ gosok gigi , cuci muka , makan maggi , bukak tv tengok katun blablablabla ~ . haha .. well aku akan menghadap tv sampai pukul 1then , kemas-2 uma , baring ngadap tv lagii . pastuu area kol 4 merayap :P sebelum magreb balik .. tunggu cite dhia ~ pastuu berlarutan tengok tb , sampai kol 12 , then texting-2 dengan superman pastuu tido dalam kol 2.30 . horhorhor .. dan kembali lah seperti biaasaa . ok sumpah bosan cuti skolaa ni xD dah lahh babai , lepchiuww . mmuahh ~

# Excited gilaaa nak naik skola :p