Harharhar -,-''
was posted at 21:52 with 6 comments

OK malam tadii tido dekat rumah Makcik , boleh kena batu karang aku tahu tak :( sejuk gilerr ,nak kencing , takut bilik air kat luo , tahan je , then text nan Ewan , tengah text tu , Enol call , sore dy dah lain , hee :D dia ajak pegi gunung lah beb , tapi tak bole :( mak tak bagi kluaa , last-2 area 12 lebih gitu ar , aku tido .. bangun-2 dah pukul 9 , tu ok lah , kalau uma sendiri jejak pukul 11 baru aku bangun <-- anak dara tak berguna . pastuu aku lepak-2 dalam bilik tu layan pesbuk , bukak blog tengok follower ade beza tak , hehe , alhamdulillah dah ade 70 :) pastuu adek aku masuk bilik , dy cakap , bapak aku bising , aku balik buat pekak g bilik air , basuh baju , basuh pinggan sapu sampah , aku main dengan ank cik tam kejap , ni anak dy :P
mana satu kiut ?? hihihihi .. jangan culik sayang saya ye ?? then aku senyap g uma mkck akuu , tengah cas fon Ewan call gayut bawah plug 2 kali terhantuk , hahahak , sakit giler :( pastu text dengan dy apa tah blablabla , balik uma , nk mandi , panass ,, da siap mandi aku golek-2 atas tilam , mk balik , tido jup ,, bangun g uma busu , fana dtg ajak g uma zira , uma hanis , kat uma hanis aku kena cium nan mendek , nk bukti ?? ni dia 
kahkahkah -,- hanis jeles aku kena cium dengan MENDEK :p then gerak balik ,, atas moto depan uma sape tah snap sekejap 
fanna boleh masuk iklan colgate, aku ? no way !! hahahaks :P , that all thank you

# bateri dah tinggal ujung bulu ketiak xD