Hari yang SUPER OUHSEMM
was posted at 19:39 with 1 comments

Assalamualaikum and heyyo semua :) Hope korang bahgia menikmati kehidupan harian yang emmmm ... Kenapa lately aku ni jadi sorang yang bapak pemalas giler nak updated blog :P tah lahh hidup aku macam dah tak de pape dah sekarang ni , semangat aku tah mana ghaib nya :( aku dah cuba tok baangun semula , tapii aku tak kuat , siyesly aku tak kuat , tak mampu nak jadi macam dulu . Hidup sekarang yang ada semuanya dibayangi bayangan semalam . Aku bukan gila bayang or what laa .. tapii akuu macam tak caya kenapa benda ni jadi ? dan kenapa mesti aku ??

-----------

Maybe ada yang sesetengah tahu, ahad lepas bersamaan 11 Disember aku pergi melaka dengan sendirinya .Nampak macam kerja gila kan ?? so what , aku memang dah gila sekarang nii .Nak jadi kan cerita mula-2 aku tak plan benda ni , aku bercampur-campur samada nak pergi or tak , tapiii aku memang nak pergi sangat-2 .. aku nak lepaskan semua stress kat pale hotak aku ni . so aku pong memulakan eksperimen dengan bertanyakan dekat budak-2 nii nak naik bas yang mana . kihkihkihkih
Mulamula tu aku ingat yang akak aku biasa balik naik bas express , bengong betul , rupanya dia naik bas SKA , bas sangkut-2 tuu , nasib baik aku ada tanya enol , kalau tak matii akuu xD hahaha . Aku siap-2 semua , pastu mak suo g kedai dulu , baru nak klua dari uma nampak bas da turun ke kundang , aku ingat bas tu amek masa lama ket macam biasa nak patah balik , sekali aku dah ontheway nak balik uma serempak bas dekat depan Skola rendah .. aku watlek je .. pai uma aku terus tunggu bas at depan , Okay ! penantian itu satu penyeksaan , godemm !! Penat aku tunggu , area kol 1.50 bas lalu ,, aku dah nak nages dah tunggu bas takde ,, ingat giveup je .. takya pergii , tapii mana boleh  !! Last-2 bas dah sampai , aku dok sorang je ,, peh ! sampai mana tuu bas penuh dengan PATI !! peh dengan badan busuk tuu sedap-2 duduk sebelah aku , FUCK !!! aku buat muka taik , selamba tutup hidung , hahahaha .. terasa aku tak suka , dia tuka tempat duduk , kihkihkih ,, lepas tuu bas berhenti dekat stesen bentayan , so mereka-2 semua tu pon turun , fuhhh !!! kembali bernafas dengan tenang  ~ ~

Then bas pong sampai dekat stesen lagi satu tuu , aku turun .. terus g at trafik light tekan lampu nak lintas jalan pastuuu aku menonong pegi kedai topup , topup kan Rara , dah janji tak boleh langgar t jadi pape matii aku :) Pastuu aku lintas jalan balik g tandas awam , tukang jaga toilet tade , aku masuk je tak bayo . hahaha Terukkan ?? lekluu ~ pastuu aku stay kat lua tandas  tuu sebab tempat nak duduk penuh , bapak arr ! aku try tanya budak dekat dengan aku tuu bas g melaka sentral dah lepas belum , cam ciba* dyorg kenakan aku . pftpft ! 5 minit lepas tuu bas sampai and budak tadii pon naik bas yang samaa .. Maknanya ?? aku kena ceret dengan budak .. pehh !! Then aku naik bas , sebelah girl ni kosong , aku mintak izin duduk situ dy bagi .. fuhh selamat maknanya tak kena diri or duduk sebelah orang asing tu , hukhukhuk ,,
Korang nak tahu tak sepanjang jalan tuu aku rasa , peh ! best gilaa weii .. macam adventure gilaa , aku g sorang-2 , naik bas , macam aku boleh tengok :) masadekat Umbai , teringat rara .. tempat first date dengan dia , tapii siot dia dalam kete , aku kat luo . hahahaha .. pastu bateri aku matii ,  aiyooo .. lalalalalalalala . akhirnya sampai kat melaka sentral . korang tahu tak ,, aku rasa melaka sentral tuu lagi meriah dari wetex prade beb . sebab aku tengok ramai budak lepak situ , then ada yang siap date , lalulalang kat situ , tawaf bangunan tuu , tah apa dia cari aku pong tak tahu . Yang aku ni , skema je dok at kerusi tunggu akak aku , hahaha . tapi memang best weii sorang-2 pergi kat tempat yang korang tak pernah pergi . Syokk wooo .. bila akak aku sampai g toilet jap , kluo dari toilet g at lua , dapat bas g ayer keroh . Akak aku cakap pergi MOB je , tak yah g Mahkota Prade sebab jauh plus takut tade bas nak balik nanti :( sedih , sobsobsob . dah sampai MOB , terus g wayang , beli tiket OMBAK RINDU ..
Tunggu 15 minit baru masuk , kihkihkih ,, aku pow akak aku popcorn and lain-2 , pastuu masuk panggung . benda yang paling tak go , salah tempat , maluu siell !! blushinggg >.< ermm , cerita tuu okaii lah , sedih lah jugak , tapi aku tak dapat hayati betul-2 sebab sejuk gilaaaa !!!! tapii bagi aku cerita tu banyak lawak dari sedih , bengong kan ?? genre sedih , tapi aku dan umat lain dalam wayang gelak .. buduh tull ! abis cerita tu , ambik teksi terus g uma akak aku .

Okay time nii memang da penatt , samapi-2 je terus cas phone ambik bantal , baring terus telelap , untung pakai fipper je bukan wedges or kasut . nampak macam simple sangat kat dressup aku ?? hehe . tapii ni lah aku , aku bukan gila fashion sangat and gaya aku tetap macam nii laupon dunia fashion macam roller coster :D Pagi-2 dah kena kejut nan akak aku , aku siap-2 nak balik tunggu bas ke melaka sentral dalam 10 minit bas sampai ,terus ke melaka sentral pastuu dah sampai tunggu dalam 10 minit lagii bas ke Muar pulak sampai , naik bas .. dalam bas ada Orang asing ni nyanyi lagu hindustan rasa nak tumbuk je muka dia ko tahu tak , mekak je .. sore sedap tak pe gakk .. eh sial lahh tuihh !! dah sampai Muar , dalam 20 minit bas sampai , naik bas , sampai uma ,, aku makan , ambik bantal tidoo ,, bangun-2 ingat SUPERMAN<3 , tiba je text dia masukk , sukesuke !! text jap dan aku klua jemput mak balik kerja mintak mak dua inggit nak beli rojak dan kerumah alim , sebab nak makan kat pangkin alem . haha .
Thats all thankyouu >.<

# maaf tiada gambar dapat dilampirkan :( phone mati masa dekat Umbai :/