Ini untuk kau kau dan kau !
was posted at 14:14 with 4 comments
 
Aku confuse la wei :'( jangan paksa aku lagi , antara kita dah takada apaapa . da lama berakhir , cukup lah sampai sini , ada jodoh kita mesti bersatu .. Aku tahu semuanya salah aku . aku yang rosakkan hubungan kita , aku tahu kau sayang aku , tapi aku tak mampu untuk sayang kau lagi . I REALLY SORRY :(

Aku tahu kau dah lama tunggu aku , nak masuk dua tahun dah , tapi kenapa kau tak pernah nak berterus terang ? kenapa kau pendam ?? kenapa baru sekarang kau nak ungkapkan ILOVEYOU tu ??? kenapa bukan dulu ? kau baik , aku tak sesuai untuk kau . Tolongan jangan tunggu aku lagi , kau teruskan aje hidup kau , kau kata nak study hard tok banggakan aku kan ? so kau kena tunaikan janji kau tu . apa-2 pon , AKU SAYANG KAU ! . jangan rosak kan hidup kau demi aku , sebab tu buat aku bertambah sedih :(

Kita bersama dengan hanya Fake relationship jekan ? tapi macam mana kita boleh bersama ?? maybe tuhan dah tetapkan , aku dengan kau akan bersatu and saling sayang . Tapi tuhan jugak dah takdirkan aku dengan kau terpaksa berpisah . Untuk menunggu kau memang satu yang susah untuk aku buat , siyesly ! aku tak tipu , masa mula-2 tuu aku tak sanggup nak tahu apaapa yang terbaru pasal kau , sakit hati ni , sedih ! tapi kau tak tahukan ? takpe , benda dah jadi .. Aku tak mintak dan aku tak tolak , kau kata kau nak tunggu aku kan ? terpulanglah . itu kehendak kau , aku tak boleh nak buat apa-2 ..

# sakit kepala fikir pasal ni :'(