Merayap -,-
was posted at 16:26 with 5 comments

Assalamualaikum :) bytheway tengah berjalan-2 dekat blog orang lain tadii banyak jugak lah kerenah blog orang lain , banyak yang sweetsweet lika a candy , ada yang sempoisempoi je and ada gak yang overdose sampai aku nak load-2 tak boleh =,-'' ni nak marah nii 

Well aku ni pong bukan terer sangat mana berblogging ,tapi untuk pengetahuan lah ye :p ni blog ke-4 aku , dari belog pertama yang skema gila , belog kedua yang macam tak meriah then belog ketiga , umm okey ,, tapii sebab ade masalah sikit terus hilang dan aku yang tergolong antara orang yang tak bape nak pandai nii ,tahu blog ilang buat blog baru dan yeah ,, terhasillah blog ni Itsaboutmissyun.blogspot.com :)) ikut kan blog ni tadi pon tadi hilang jugak :( tapii atas pertolongan Aini , blog ni kembali kepada aku and blog lama yang hilang tu pon dapat balik : Dairysecretadmire aku balik , tapi aja gilaa aku nak handle dua blog sekali harung , and aku tak tahu nak buat apa dengan blog lagi satuu , rasa nak bagi kat someone je , ada sape-2 nak tak ??? PM aku ye :) Kenapa aku melalut jauh sangat nii ?? tah la . harharhar , 
Tadi kan aku g blogwalking, macam-2 lah kan aku jumpa, ada blog pasal Cinta , sahabat , daily dairy , makian hamunan , iklan ,macam-2 laa , aiyooo tapi tak kisah lah hak masing-2 , macam blog aku , aku sembur je , asal boleh semua nya aku letak tapi yang buat taksedapnya ,, hermm . aku rasa diaorang yang masih buat silap ni memang jenis tak suka blogwalking or tak makan saman =,='' kan ramai dah blogger-2 otai-2 dah tegur , ouh please jangan letak lagu yang menyakitkan kepala dalam blog , but why , masih ramai yang letak ?? sakit hati siyesly !!
Then tak buang verification words tu , aiyoo !! aku nak komen entry korang pon boleh jadii spoil korang tau tak .Sebagai contoh macam korang nak terberak , pastuu ada orang jerit , ketuk-2 pintu jamban korang agak-2 korang ade selera lagi tak nak berak ?? mestii takde kan ?? kalau ada sah korang tengah kena ciritbirit lah tuu <--Eyuwww , so buanglah verifications word tu dan guna kan pop put window ye :))
Next, please jangan guna tulisan yang cache-2 and berwarna lintang pukang ,, please , i know lah tulisan tu lawa , tapi lawa ke kalau kau tiap dah macam ni 

CyEww   CaYunx TaT aWaq ChaNgatChaNgat, AwAk cAyuNx CyEwww Tarkk ??

Agak-2 boleh buta tak mata korang layan ayat macam nii ?? 

Seterusnya ,, entry melalut tanpa perenggan dan panjang berjela-2 , padahal point nya satu je , apepon cannot kan ?? dan bahasa yang subhanaallah , awat hang tulis lagu tu ? hang dulu tak masuk tadika kaa ?? aku nii bukan nya tergolong antara orang yang serba bijak pandai , jadi tulisan tu tak payah nak over top sangat and video ni khas untuk awak-2 yang tulis dengan tulisan comel tuu 

hahaha :))) teguran yang nice right ?

Hahahaha :D oke , aku dah penat menaip and mak pong dah nak balik , jap lagi nak kena tolong masak pulak xD mak dah bising sebab aku tak pandai-2 lagii masak , mak kata , tak tahu masak tak boleh kawen ,, mak nak kawen ape nya , pakwe pon tak de :'(

# aku rasa entry aku agak skima laa =,=''