PERHATIAN SEMUA !!!
was posted at 22:47 with 3 comments

PEMINAT : YUN KENAPA DAH LAMA KAU TAK UDDATED ??? AKU RINDU DEKAT BLOG KAUU ?? 
ADMIN : OHH YEKE ?  WAHH TERHARUU NYAA ^^ 

Dushh !! tumbukkan ghaib sampai yang buat aku tegolek dari katil , kahkahkahkah ,, SIAPA jelakan yang care pasal blog aku nii ? bersarang ke ? berhabuk ke ? tongkang pecah ke ,tade sape kisahh :(( *okaii sikit pong tak kisah , sobsob T_T 
PERHATIAN !!
Saya yang berhormat , tuan empunya blog mengisytiharkan bahawa saya tengah dilanda penyakit yang cukup merbahaya . Penyakit tersebut adalah saya tidak boleh mengupdate blog saya kerana setiap kalii melihat menatang nii , sayaa akan menjerit jerit sepertii baru lepas kena ciom dengan JUSTIN BIEBER <-- sejak bilaa aku minat JB ?? tah lahhh sememangnyaa virus ni merbahayaaaaa !!!!!!!!

H A R A P M A K L U M :D

# Heppi birthday to Mee