Mr.S
was posted at 21:03 with 2 comments

Assalamualaikum and hello peeps :) 
Hari yang bosankan ? Tah laaa , taktahu nak buat apa harini , semuanya sebab semalam :( Demmm ! sedih sangat okay !! Susah nak terimakan , bila orang yang kita sayang  tak boleh terima kita seadanya . Selalu mintak kita buktikan kalau kita betul-2 sayang and cintakan dia . Tah lah , mybe ni cara NA kot , tak suka cerita tentang hati , perasan sendiri dekat orang lain ataupun hebah dalam entrii :(  *kita lagi terasa dari awak okay lepas awak cakap macam tuu 

Setiap harii , 24/7 tunggu awak . Tahu , awak dalam masalah sekarang ni , kita bukan tak paham , kita paham . Cuma kita rindu dekat awak . I'll repeat ! RINDUUUU !!!!!! Dulu , laupun tak sekerap mana pon kita contact , tapi kita tahu yang awak okay je . Sekarang ?? cuma FACEBOOK jekott penghubung antara kitaa . Bukan nak mengeluh , tapi cuma mengadu je . 


Kita nak bagitahu ni , kita suka dekat awak sebab kita suka dengan cara awak . Awak tak menunjuk , tak belagak dan paling penting awak apa awak seadanya . Selalu jujur . Tak semua lelaki boleh cerita buruk dia dekat perempuan , lagi-lagi benda tu boleh mengaibkan diri sendiri , tapi awakk ... Awak suka ceritaa benda tu dekat kita , kita suka dengar sebab dari cara tu , kita boleh kenal awak dan faham cara awak dengan lebih senang kot :))

Kita tahu , ramai tak sukaa kita dengan awak together-2 kan ? sebab tu ramai , suka cerita buruk pasal awak . Sedih tahu , bilaa kita dengar diaorang cakap macam tu , sampai hati dia orang burukkan awak kan ?? awak tak macam tuu laah ! awak dah berubah , kita percaya awak :D Seriusly , kita percaya awak sebab kita sayang awak , sayang sangat-sangat . kalau boleh nak jaa tarik awak terus lekat dengan kitaa . biar tak pergi jauh tinggalkan kitaa :> 

Awak complain , awak cakap awak terasa sebab kita tak buat post pasal awak kan ? Hari ni , kita buat sebab taknak buat awak terasa lagi. jangan sedih-sedih lagi tauu :) kita sayang awak lah . Awak kan teddybear kita , kita taknak teddybear kita sedih . Nanti dah tak comelll . teddybear  kitakan kuat , biasalah pengunjung setia gym kan . mestilah kuat . hihi . Awak kita dah maluu sangat ni , kita harap-harap awak online sekejap lagi . Kita rindu awak . Iloveyou , takecare my dear Mr. Capital S :)