Windy Day
was posted at 23:51 with 2 comments

Assalamualaikum :) 

Harii yang super duper sedapp bilaa membutaaa :3 Bangun pagi-2 
area pukul 9 pagii .
Tenyeh mata , huarghhh bapakkk arrr sedapp giloo tidurr . Basuh mukaa sat . Bukak peti ais  !! Damm
Apa aku nak masak ni --'' 
Okayy fine , SAMBAL UDANG menu kitaa pada harii ini . Tetttt , gelii betull nak kopek-2 kepala udang nii , melecehkan betull . Siap , setel , selesai semuaaa nyaa time untuk mandi . 
Aku dahh lambat ........
Sudah mandii , siap pakai baju apa semua , keluar rumaahh carii fipper .
Manaa pulakkk niii , tak paham ke aku dah lambat !
Start enjin , undur demi undur .Aku dengar bunyi bendaa baik punyaa , pandang belakang ~
Alamaakk matii aku XD .
Pasu bunga mak berkecaii :( mestii kenaa marah nii . But wait , nanti kejap . aku dah lambat ni baiiii . Vroommmmm .. 
" Phewwwittt , nak pergi kelas ke Yun ?? " Suara sumbang Lan kedengaran .
Eh , tak laaa nak pergi buat kelasss . Tak tahu ke aku dah lambat ni , jangan nak tegur-2 laa
Dalam kedinginan pagi dicampur rintik-2 hujan aku meredah jalan tanpa HELMET dikepalaa .
Setibanya , disekolah ... Parking motor , berjalan ke Pondok bacaan . Only Diba with Lela . 
where's the other ?? aku salah hari ke ni or aku cepat sangat ??
Dipendekkan ceritaa , latihan drama yang disangka-sangkakan , hanyalahh perbincangan mengenai KITA NAK BUAT DRAMA APA ?? GULP AND GASP MACAM TAK BEST JE . Memang frust gilo time ni , beria aku datang last-2 macam ni je ? jeww jeww ?!! 
Dan balik kerumah dalam HUJAN RENYAI LAGII ! Sampai rumahh , makan sampai kenyang, masuk bilik tidur . ZzzzZzzz 

Now puts your hand in the . shacking your body down and slow ...... (lagu Boomerang) 
Mak datukk ! dah pukul 3.50petang . Okay faham aku nak kenaa mencecahkan kaki ke PEJABAT POS ! 
Setel satuu kerjaa , ingat nak tido balik , Dyla text * Yun , aku lapo , teman aku makan jum * 
rezeki datang bergolek :)) nyumm-nyummm
Dilaa pon datang rumahh terus menuju ke kedai makan . Eh eh , Azlin dahh sampaii laaa . Okay , tak payah menyanyah bebanyak teruss pergi ke mejaa . 
Maggi goreng satu , laicikang ais 1 <-- kewajipan ^^
Perut dah kenyang , hati dah senang , jum kitaa melepak :) Lepakk lah dekat Taman tuu dengan muka bahgia . Area 6.40 petang balik rumahh . Jengjengjeng ~
" Nurul , siapa langgar pasu bunga mak tu ? Baik kau ngaku , memang takde orang lain dah dalam rumah ni kalau bukan kau yang kerjanya nak melanggar pasu bunga mak tuu " 
Ehh-2 mak ni , sudah tahu cendana pulaa , sudah tahu bertanya pulaa :3 
So dengan tak daa rasa bersalah , aku pon menjawab " Dah riwayat pasu tuu sampai sini je mak , nak buat macam mana . Kihkihkih " Dan kedengaran mak membebel dibilik air , sementara aku menyelinap masuk kedalam bilikk .
Sekian sudah cerita hari ini :) 
- TAMAT -