No title
was posted at 20:07 with 0 comments



AKU RINDU GILA NAK GATHER SAMA-SAMA SEJAK IRA PINDAH !

Aku edit gamba ni special untuk kita bersama . Walaupun aku tahu edit aku tak seBOOM mana , cuma ni aja cara aku nak bentuk gambar kita berenam untuk menjadi sekeping gambar :') Untung memory 2GB aku ni ada lagi simpan gambar kita semua ketika mengenakan pakai sekolah :)) Kenapa pakaian sekolah ? Sebab sekolah tempat bermulanya cerita kita berenamkan :>

U.AN.AI.Forever  ( Umi , Anem , Nuyun , Azlin , Ira , Fiza )
Nama tu Lin yang cipta tah macam mana dia boleh tercipta nama tu masa tengok susunan nama kita semua dekat file aku :) Sweet jekan ?? Mula-mula kita memang rapat sampai aku gaduh dengan umi , then ira pindah sekolah . Sedihnya tuhan je tahu . Bila aku tak dapat jumpa Ira hari last dia ada dekat sekolah . Walaupun kau dah takde satu sekolah dengan kitaorang . Kau tetap ada dalam hati kitaorang weii ! 
Ira kau ingat janji kita ? Siapa kahwin last antara kita , kawan yang dah kahwin kena sponser something untuk wedding kawan yang kahwin last tuu . Then , kau ingat kita dajal meja makmal sains form3 sampai dah tak rupa meja :3 #Rindunya dengan semua kenangan tu :/

Kitaorang tak sabar tunggu raya ni wei, sebab kau dah promise nak balikkan ira ? Janji kena tunaikan . Gilakk eksited nak gather balik semua . Wahhh ! Kita orang sayang kauu lahh weiii !!! Okay fullstop , Kbaiii :*