Untitled
was posted at 22:49 with 0 comments

Awak , saya menanggis lagi . Awak buat saya menanggis lagi . 

awak kenapa kita makin jauh ? 

Awak , pilu hati saya bila awak tanya macam tu , sejak kita gaduh malam tu , hati ini macam berat sangat . Rasa ada yang tak baik akan berlaku dalam perhubungan kita yang C O M P L I C A T E D ni . Awak kita tak pernah jumpa lagi bahkan webcam , kita cuma berPing-Ping , on call and IM jekan awak ? Tapi kenapa saya macam ni awak .Cakaplah awak , CAKAP !!! AWAK ! Saya selalu harap 1 message dari awak bila saya balik sekolah and check fon . Saya cuma harap 1 call sebelum saya tidur untuk lenakan mimpi saya dan saya cuma harap 1 ILOVEYOU setiap hari . HAHA ! Mungkin harapan saya terlampau tinggi kot awak , tu jarang tercapai :( 

Kau dengar sini eh , AKU BENCI KO !

Awak ! Awak tahu tak sakit hati saya lepas Text awak yang tu lagi sakit dari tangan awak yang serius tengah sakit tu . Awak suka buat saya macam nikan . Buat saya tak lena tidur , buat saya menanggis sepanjang malam , buat saya tak fokus belaja , buat saya tak lalu makan :'( Kenapa awak kejam sangat ? Besar sangat ke salah saya sampai awak marah saya sampai macam tu sekali . Saya tahu silap saya , balas text awak nak taknak , tapi saya tengah layan movie kan awak . Saya tahu salah saya , tak tanya awak apa khabar awak . Saya taktahu pulak awak tak okay hari tuu . AWAK !Saya dah mintak maafkan ? Kenapa awak masih marah saya sampai macam tu ? Sampai awak tak sudi nak angkat call saya , tak mahu balas text saya lagi . Berat nya nafas ni awak tahu tak ! Sakit nya jiwa ni , takde sapa pon tahu .Cuba belagak tak ada apa-apa yang jadi . Hipokrit nya saya kan awak ?? HAHA . 



YaAllah buruknya tabung aku ni . Its okay , Nurul Ainee punya pasal , aku sanggup ! - via Mr.s

Awak sent gambar nikan semalam dekat saya ? Hahaha . Okay sumpah funny . Sebab mula-2 tu saya ingat tong racun --'' Tapi tak sangka pulak Tabung awak . OKay . Fine saya ngalah ! Awak sweet gilaa sebab sanggup buat tabung handmade macam ni semata-2 nak save duet untuk digunakan time dating dengan saya kan . Hihihi . kumpul duet banyak-banyak ye sayang ? Nanti kita dating sakan ye ? * Excited melampau ni . Hihihi . tacing kita wak lepas baca text awak yang awak cakap tu TABUNG awak semalam . Ceh ! Suka sangat buat kita melelehkan ? Ngajuk ahh !

 Eh gedik !

Kalau tacing sekali pon , jangan buat kita tacing sekali boleh tak ? Ceh ! Dengan Hadif pon nak jeles . Ingatkan orang tu tak sayang kita , sayang jugak rupanya ek ? Wahh ! Awak cakap nak skype nan  betina perempuan lain then printscreen and post dekat FB jugak ? Eh sayang ! Awak nak buat , buat lah tapi jangan tanya kenapa kita merajuk dengan awak seminggu :\ Taulah jeles sebab kita mesra dengan hadif tapi dia adek kita kan ? Sesuka je cakap kita tak hormat perasaan dia , tumbuk kangg ! Kita ingat dia tak jeles , yelaa .... orang tu manaa pernah nak tunjuk sayang dekat kita . Tapi lepas orang tu buat muka tadii , YESS !!! Mr.S betul-2 sayang Nurul Ainee lahh beb !!!