Ohh My Gucci !
was posted at 21:28 with 0 comments

Jengjengjeng !
Akhirnya 18 April pon tiba :)

Dengan semangat tak sabar , berdebar , ber ber ber dan segala ber-nya lahh kan :)Gua tak lena tidur malam tadii :') SERIUS ! tak tipuu . Waduh-2 . Bangun pukul 5.50 pagi , Gosok baju , mandi , solat apa semua , last-2 dah pukul 6.55 a.m --'' Teacher cakap , 6.45 mesti dah sampai school :\ Whatt ? 6.45 ? 7.05a.m , aku sampai :)) Gila apa ? Aku ni dahlah Minah Rempit sejati , nak redah highway Karak jalanraya sejuk kot , biru kuku aku :P So sampai sekolah , nampak Lin dekat garaj , tunggu aku eh ? sweetnya kau Lin :> Eyum kett :* . HAHA ! terus g Makmal Bahasa . Aduhai , aku terasa aku cukup KACAK tadi sebab semua memandang kearah aku . Eh ! Mana ada aku perasan ! Betul what ?! Aku kan PRINCE HARRISON :) Of course gua Kacak , kalah Mr.S

HAHA :) Kan ? Kacak kan aku ?  Ngehngeh . Okaylahh gamba ni pleasing habis tadii , aku dah kegelitik benor duduk dalam dewan tuu ajak budak-2 ni hantar barang dalam kereta disamping melepak terus diluar mengeringkan peluh dibaju sebelum berbau hasemmm . Bukan nak ngumpat , ngata je , pihak pengurusan majlis tak cekap sebab , kemudahan tak lengkap dalam penyediaan dewan --'' Ada ke patut kipas sebelah kiri dewan je ? Abis aden dan geng-geng aden yang duduk dibahagian kanan ? Acano ? Habaq maii . Ni nak tacing ni ! tskkk tskk :'(
Tadi masa sekolah mana tah tengah presant dekat depan , Sekolah kami dah ready sediakan prop bagai , taknak lambat , kena tolak masa kangg ! Agak-agak masa dah nak sampai , ambik berkat teacher .Salam . Dan bermulalah pementasan drama kamii . Narrator (Fiza) panggil sekalin actor . Dupdapdup jantung aku >.< Sketsa bermula dengan Ckin bercakap bersama Poji . Then Guaa masukk ! Bercakap-cakap dengan Ckin , seterusnya dengan Fana , then jumpa Ckin balik dan yeah ! Ini lah masanya ... With Anem  ! Asohaii , part niilahh yang buat aku nak terkencing . Sebabb .........

OKAY sorry :) Iklan sekejap :) 
Hee , sebabnya kan , sebab GUA KENA TENGKING ANEM ! Cuba kaorang banyangkan gua tengking kawan baik gua :'( Ceh ! Menggigil gua kot ! Cuba kau orang hayati dialog ni 

Anem : Ouh prince , where are you going in such of hurry ? *Tanya bebaik nii
Aku : What did you care , you ugly witch ! *Ceh dengan bongkak
Anem : What did you call me ?  * Nada dah tinggi
Aku : What did you just heard !! * Kena lagii tinggi
Anem : I cast a spell on you ! ..... * Part ni gua dah menggigil dah 

Huaaa , gua nak menanggis bila gua pandang ke hadapan masa part gua menjerit sorang-sorang tuu , badan memang dah menggigil gila lahkan , Sir Yau kalah --'' So , bak kata cikgu Haniza semalam, aku tak dapat hayati watak tuu . Err , tapii tadii ada teacher school mana tah , dia puji aku , dia cakap aku hayati dengan betul watak tu dan suara aku jelas ! Kembang bungabunga aku . Bunga ros ., kekwa , tulip ,taik ayam semua ada dah >.< Dan bila selesainya persembahan kita orang . Rasa nak buat sujud syukur je :') Happy sangat sebab dah buat terbaik yang boleh dan tamatkan Drama teater kitaorang dalam 15 minit :) Alhamdulillah .

Tapiiii ....... 
Part yang membengangkan tahap bahagong nak matikk tuu , bila Pengerusi majlis just umumkan the winners for the place ONE and TWO . THREE ?? takde , tahu-tahu dah bersurai camtu je ~ . Gila babeng tahap gaban gua bengang . Lu tahu jelakan , gua dah penat campur bengang macam mana kan ? Mukaa serakai (SERABAI + SAKAI) guaa memang tak boleh go ! Sampai Anem tegur aku masa kitaorang baru sampai THE STORE . The ways for the teacher wanna make us happy :') Tskk tskk . Bytheway ! Tak happy pong pergi situ , dah macam orang selepu dah , memusing The Store Tangkak yang tade tangga bergerak --'' Pale aku fikir satu je , aku nak bantal busukk aku , aku nak nages puas-puas . Untuk lepaskan semua penat lelah aku ni . Ya Allah ! Kuatkanlah semangat aku, jangan sampai terburai air mata aku dekat sini :(

Sorry :( Aku terpaksa berundur dahulu , serius ! Aku tak larat nak tanggung semuanya sekarang ni . Assalamualaikum :')