Y Stand for ?
was posted at 20:47 with 0 comments

Assalamualaikum :)
 What are you doing ? Fine ? Not fine ? Err , go and see the doctor lahh . Bhahaa . 
Why my English like hell ? Yeahh let me tell you , actually i cant answer my mathematics subject for today , Well exam week rite ? Hewhewhew *ketawa budak moden

Dah , stop menyanyah tah apa-apa , grrr ><  Ekcelii , mak nak kabo , mak frust tak dapat jawab kertas mathematics tadi :'( tskkk . Beria mak study malam tadi , menyesal gilaa sebab tak buat soklan yang puaka tu banyak-2 semalam . Ya Allah , harap-harap lepas ujian kali ni , dah lah monthly exam FAILED . Repeat , FAILED . I got G ! You know . Pure science student get G in mathematics --'' Gila gila . Balik-balik masuk bilik ambil fone . Ceh konon ada orang nak text je . Kfine takde . Last-last kita text dia . Trrrut truut . Eh eh , Alem aku text ahh .

' Okay jawab tadi ? ' dia sent
' Susah , nak cry loud-loud , tak dapat jawab , banyak hentam woo ' kita reply
' Col jap ' *kedekut ! --''

Pung pang bla blo blo baa . Tamat lah perbualan antara kita dan sidia . Ouhhh klise ! Cehh . Then Kita mengantuk gila tahap tak ingat . Kita ambik bantal ucukmucuk kita , kita tutup telingga kita bukak kipas . FULL ! Kita nyanyi lagu SAHABAT dengan BE MINE . then kita terus tidor . sedap-sedap tidur . 
truuttt truttt . Alem kita text ahh .

' Lepak tak ' dia sent 
' Please call me back ' kita balas . 

Huahuahua . kredit habis dah tadi call Alem aku .Masa , tempat , keadaan , ahli , jumlah blablabla ... dah di set . Kita baling bantal ucukmucuk kita jauh dua jari , kita ambil cekak rambut , then kita ikat rambut kita tinggi-tinggi , kita g toilet , kita cuci muka , kita gosok gigi then kita ambil tuala kita masuk bilik , kita tuka baju , kita duduk depan cermin ,kita ambil toner , letak atas tapak tangan kita tepuk-tepuk dekat muka , kita set rambut sikit , kita pakai owning tudung , kita sarung tudung , kita adjust tudung , kita senyum comel-comel , kita melangkah keluar bilik , kita keluar rumah , kita start EX5 kita , kita terus zrrrrrrrooooooooom pergi taman :>

Dekat taman kan , ada Alem dengan Lin . Tunggu kita . So sweettt :* Hahaha . Agak kebosanan duduk dan kelaparan menunggu , kita terus pergi jalan-jalan dengan Lin naik motor Alem . Time tengah tunggu BURGER DAGING SPECIAL kita , kita tengok tempat lepak , macam kenal pakwe pakai cap hijau tu .

' MK dah sampai ke Lin ? ' Kita tanya
' Mana ? Aku tak nampak ah ' Lin jawab 

Dah setel bayar apa semua , kita terus zrooom pergi pulang ke tapak pelepakan . HAHA . Eh kan dah cakap MK kita dah sampai . Aduh dia dah sampai maknanya burger kita kena save dulu . Segan ah nak makan . Hewhew . Kita sampai-sampai , dia boleh pandang nak makan je . Grrr , nyakit hati ahh nak layan , layan strawberry F& N kitaa lagii sedap .

' Peh , minum dah lah sorang , dah habis pulak tu ' 

Ceh baru nak tegur , lagi tadi tak mintak . HAHA . Kita borak-borak dengan dia . Time borak-borak tu kalau tak kena buli tak sah . Ingat kita patung , syok-syok je tarik telingga kita . Haishh , mana boleh tahan , kita balas balik . Kita cubit dia . HAHA . Bahgia jekan ? Tapi sayangnyaa , sebalik kemesraan kami , ada something yang menghalang . 

Perasaan . Hati dan perasaan yang pernah tercalar ini , takkan dengan mudah boleh terubat dengan hanya sekali maaf . Cukup sekali , sayang ni di sia-sia . Cukup sekali , airmata ini mengalir untuk kau . Hanya sekali , bukan dua kali atau berkali-kali .


# ' awak-awak  , awak sayang saya tak ? ' - dia berbisik