Bye bye :')
was posted at 21:51 with 1 comments


Jahatnya aku ! Aku benci diri aku sendiri . Kenapa aku buat macam ni ? Kenapa aku terlampau pentingkan diri sendiri ? Kenapa aku tak fikirkan apa perasaan hati insan yang lagi satu itu ? Ya Allah , aku menyayangi lelaki itu , tetapi hatiku tahu dia sudah berpunya . Kenapa aku tak pernah ikhlaskan hatiku untuk melepaskan dia ? Kenapa aku mudah kalah dengan pujuk rayunya . Kenapa ? Kenapa ? Kenapa ???????

Hatii ! Kenapa kau rela diriku dipermainkan sebegini sekali , kau tahukan bahawa dirinya sudah berpunya . Kenapa kau masih kekal menyayanginya ? Kenapa hati , kenapa ?! Wahai insan yang disayangi , andai kau tahu , betapa bahgia diri ini bila kau memanggil diriku SAYANG . Tahukah kau sesungguhnya aku tak sanggup berpisah dengan mu pada pertemuan terakhir itu . Andai kau tahu , betapa aku merinduimu , andai kau tahu aku sayang padamu dan mulai detik ini , aku bebaskan kau dari hatiku . Kekal setia bersama kekasihmu wahai sayangku . Aku mendoakan kebahgiaan sentiasa mengiring diri kalian berdua :') Semoga berbahgia