Mr.S ! Awak lagi ?
was posted at 18:38 with 0 comments

LOVE :)

Assalammualaikum Sayang :) Akhirnya stop jugak kugiran sebelah rumah ni , serius memekak je wey . Tak terkecuali Abah Yat kita jugak menyanyi disana . Ouhh abah , why lahh abah pergi nyanyi dekat sana tadi  . See ? Tengok anakanda mu ini serta wife mu basah dek terkena air hujan panas balik kerja kawen dekat kampung Alem tadi  --' Bukan nak ngata suara abah tak sedap , sedap ... Serak-serak basah gitu , iras-iras Ramli Sarip tu , tapii ... okay dah lupakan ~


Mr.S tanya , ' awak kenapa dah lama tak buat post pasal saya ? ' . Nasib baik dia tak bagi point akak nak baca , kalau tak , ni makannya --' Sorry awak , kita tak ada mood nak bercerita pasal awak . Awak masih berhutang dengan saya lagi tahu , masuk semalam dah 3 kali awak REMOVE saya dari FB saya , alasan awak , tak nak kita bergaduh , dah tu kenapa dok ADD saya lagi sampai dua kali , lepas tu remove balik . Saja nak buat saya sakit hatikan ? K fine , bagus sangatlah tu perangai :'/

Awak , awak nak tahu tak ? Hari tukan , kita dah rangka entri nak publish bagi awak baca besoknya , tapi kita terbatal niat , sebab awak text kita , awak cakap ILOVEYOU . Alah , hari yang awak balik Camping dekat Tasik Bera tu , lupakah ? Tak lupa bagus ! Lupaa ? Memang tak patut ! Kita ingat kesan   sampingan ubat demam awak makan . Tapi lepas hari-hari tu , kita tengok awak makin manja a.k.a gedik . Kita ingat awak kena sampuk , sebab dulu awak yang dok pertahanan tulisan baku awk tu , last-last awak yang guna 'titew-titew' nya dengan saya . Tebiat gamaknya :]


Tapi , lepastu kita gaduh lagikan sayang ? Kita gaduh pasal Aina chat saya guna fb awak . Awak tahu , mula-mula tu saya tak percaya tu Aina , saya ingat tu awak . Sebab dalam hidup saya , cuma awak . You are the only one yang panggil saya NA . Saya tak sangka pulak awak bahasakan diri saya NA dengan dia :( Sedihnya saya wak . Lagi satu cara typing tu , saya kenal . Saya tahu tu awak . Tapi bila saya check balik , TAK awak bertukar jadi X  . Fine tu memang bukan awak . Awak nak tahu perasaan saya macam mana time tu ? Jantung saya laju wak . Airmata saya tak boleh stop , saya menanggis satu malam tu wak sampai saya terlelap . Pagi tu awak text saya , saya buat derkk je , awak call saya tak angkat , sedihnya saya wak . Sampailah awak text ' Okay , awak memang nak larikan diri dari sayakan ' Time ni saya balas , kita berdebat sekejap , last-last saya send dekat awak . 

Saya tak lari dari awak , tapi saya nak bawak diri, cari ruang untuk diri saya, bagi awak masa untuk pk apa yang terbaik 

Besoknya , saya tahu awak remove saya . Saya text awak , saya cuma bawak diri , bukan larikan diri , sekarang awak yang larikan diri . Lepastu malam tu , awak ada text saya , awak saya rindu barbie saya . Ouh tuhan , sesungguhnya aku merinduinya jugak :') Happy nya saya wak tak terkata . Petang tu awak text lagi . Awk , sy nak rujuk . Sumpah sy tak boleh hidup tanpa awak . Bahgianya petang tu saya wak . Malam tu kita text kan wak ? tapi awak dingin sgt , saya terasa sgt :'( Tapi pagi besoknya , awak text sy , macam takada apa yang jadi . Bahgia sebahgianya saya wakk !! 


Awak gambar saya yang ni kan yang buat saya kantoi dengan awak . Awaklah satu satunya lelaki yang hadir dalam hidup saya selama 3bulan 28hari, yang perasan perubahan dalam hidup saya , walaupun saya tak beritahu awak . Awak , saya terharu sangat tadi wak , bila awak cakap :

Him : Sayang awak nak tahu tak ?
Me : Tahu apa ?
Him : Dalam hati awak banyak sedih daripada gembirakan ?
Me : Mana awak tahu ?
Him : Awk , semua gambar2 yg awk send , sy simpan lg tahu tak . Sumpah lain gila muka awak .

Awak , saya dah cuba sorok kesedihan ni dari terkantoi dari awak , tapi saya tak tahu dari mana awak tahu . Saya hargai dengan semua keprihatinan awak . Apa  yang saya boleh cakap , setabah mana pun saya wak , saya tetap menanggis . Saya lemah wak , saya tak kuat ! Tapi lemah-lemah saya , saya tak tahu kenapa dan mengapa saya tak boleh nak menanggis bila saya On Call dengan awak . Saya tak nak rosak kan suasana , taknak buat awak susah hati . Sebab saya sayang awak . Hanya awak :*


Okay wak , lagi dua hari cukup 4 bulan kita kenal :) Saya harap perkenalan ni akan kekal lebih lama pada masa akan dtg . 

p/s : Walaupun banyak Teddybear dekat luar yang lebih baik , lebih bagus dari awak . Hati saya tetap nak teddybear yang kaki mabuk , kaki shisha , kaki curi kelapa , kaki pengecut hantu dan kaki syg kucing ni ! FULLSTOP !!