New Look :)
was posted at 20:23 with 1 comments

Dear readers :) Happy Thursday . 
Kfine , Welcome to single ... Alhamdulillah harini cukupnya seminggu Yun single sepenuhnya . Walaupun, berat nak terima tapi Yun kena kuatlah kan . Ramai yang cakap , Yun kenapa putus dengan A , dia sayang Yun gilaa-gilaa tahu tak , sejak korang gaduh haritu , tiap-tiap hari dia menanggis . Why ? Why nak menanggis untuk Yun ? Come on my dear Mr.Bulan , awak yang nampak dengan mata awak sendiri kan dear , saya dengan orang lain . Tapi awak masih nak bagi peluang kedua dekat saya ? Awakk , sejujurnya , awak memang baik dan setidak-tidaknya layak untuk saya . Saya tahu susah awak nak terima semua ni mula-mulakan ? Tapi saya tahu Mr.Bulan saya kuat , ofcourse awak boleh buat :) Jangan risau , laupun kita tak sama lagi , saya masih ada dekat belakang awak untuk support awak sepenuhnya .

Ada yang tanya , Yun dengan Mr.S acane ? Mr.S ? Entahlah dear , rasa macam dah takada perkembangan dah , semuanya musnah sejak seminggu yang lalu , sama macam mana status single yun ,   macam tulah jugak Yun berperang dengan Mr.S jugak . Why dear ? Why ? Why awak buat saya macam ni ? Awak tahu saya sayang awak , tapi awak ? Awak lepaskan saya macam tu je ? Sebak saya baca bila awak cakap awak takkan Pecahkan tabung Melaka tu :( Dear kenapa nak simpan kenangan tu , kalau awak tak boleh nak pertahankan :( Kenapa buat saya macam ni ? Kalau rasa hubungan kita ni dah tak jumpa jalan penyelesaian , moh lah kita end kan dengan aman damai tanpa ada permusuhan . Saya tak sanggup nak tergantung macam ni , saya tahu kita bukan couple , tapi , kita masih Complicated kan ? Kita dah nak menuju ke relationshipkan ? Kita bukan sekadar teman biasa macam saya dengan Alem kan awak ? Saya dengan awak ada something yang special walaupun kita hanya COMPLICATED . 


Dear , saya tak tahu nak buat apa masa mula-mula hilang dua orang yang penting dalam hidup saya serentak . Tapi saya tahu , saya menanggis sampai airmata darah sekalipun takkan ubah apa-apa dalam hidup saya . So saya bangun dalam sedih saya , saya cuba jadi kuat dengan lifestyle baru . Single . Mula-mula memang janggal . Rasanya semua player , laupun player cap cabuk sekalipun akan rasa keboringan SINGLE . Sebab ? Phone sunyi . Dah tak ada lagi lagu You-Nur Jannah Allia yang sentiasa berbunyi bila text masuk . Dah tak ada lagi lagu Mr.Saxebeat bila ada incoming call . Sunyi . Sepi . Dan kesunyian tu memang membunuh . Secara jujurnya , sampaikan malam ni , saya still tak dapat nak tidur dengan beuty nya lagi , tak sama macam masa dengan Mr.Bulan , tak sama macam masa ada Mr.S , baru diaorang tanya bila nak tidur ? Kita dah lelap dah . Seriusly besok mesti ada orang yang merajuk :') 

Okaylah dear , doakan yang terbaik untuk kita ya ? Selalu doakan kita dapat keputusan cemerlang untuk SPM ni , doakan agar kita kekal bahgia selama-lamanya . Amin :) Terimakasih .