A few day before SPM :)
was posted at 20:45 with 0 comments


Assalamualaikum w.b.t dan selamat sejahtera . 
Cewahhh , klise je kan greeting aku hari ni . Alhamdulillah . Dapat lagi aku bernafas sehingga ke harini . Sejak akhir-akhir ni , aku memang little , eh salah bukan little lagi dah , lot of busy you know . Study , Homework , study , tido , makan , study , tido , makan . Tiap tiap hari , sampai kemasalan gila babeng nak updated blog aku ni . HAHA . Online tetap online . Walaupun tak 24 hour , tapi online lah jugak . Facebook , twitter . Tapi tang blog je , terus malas . Yang aku rajin tang blogwalking je . P blog kak Izi . stalker latest entri dia . Kemain beria aku . HAHA . Tapi best paling best part ah kan ? Aku dah follow kak izi kat Twitter . Dah beberapa kali ah aku tweet tweet dengan dia . HAHA . Mengalahkan yang tweet dengan aku tu Aaron Ajis je --' 

Diam tak diam , bising tak bising dah masuk bulan November dah . Sekejap je masa berlalu . Tak sangka aku dah nak ambik SPM dah minggu depan , lepas ni boleh dah p Tanjung jerit saya sudah bebas , bebas , bebas ~ Arituu habis Trial g tanjung ketapang . Eksyen habis SPM betul je dia punya enjoy ken ?? Padahal Trial je . Bohonglah kalau aku tak nervous nak SPM ni . Tapi aku tahu aku boleh buat . Oleh tu , aku akan cuba buat sebaik mungkin . Aku akan buat yang terbaik . Aku akan gunakan ilmu yang aku dah dapat , teroka , godek , gali , kait , semai , benih selama 11 tahun ni untuk menjawab 9 subjek didalam dewan peperiksaan nanti :D 

Here some of story for today , and the memories i'll never forget till end of my life . be ware lot of picture .


Kerja gila , gila kerja kan ? Conteng tudung . Don't worry , aku bawak tudung spare . Aku bukan B benor pong :D HAHA . Royalti diberi kepada Hasikin untuk merasmikan tudung aku , diikuti dengan Hanim , seterusnya Odah , seterusnya Ana dan diikuti pula oleh Shazlin . Selepas itu , aku terus tanggal tudung *tukar* sebab nak g usya kembar aku*aini anuar*  gaduh dekat kelas atas . Seram ni ~


Yeayy , time dengan cikgu Yau . Ni 5 minit sebelum rehat . Ajak Sir bergambar . FYI , hanya budak tahun aku je yang dia benarkan ambil gambar dia . HAHA lau lu terar cari ahh gua mana . Kahkahkahkah . 


Mintak otograp dari Sir Yau . HAHA . Dah macam retis dah aku tengok cikgu aku ni , bergambar sana sini , tanda tangan nya lain . Haish . Sir saya akan ingat sir sampai forever T_T . Semalam mintak maaf kat dia , tak boleh cover doe , teresak aku nages masa mintak maaf . Untung takde paparazi yang bawak kamera . Kalau tak rosak reputasi i sebagai budak HotSetahh .Sebab kantoi nages dekat sekolah . HAHA


Dah puas mintak otograp cikgu yau , aku menjaja ke kelas atas pulak . G kelas 5STK . Dan hal ini menunjukkan , bahawasanya aku ni tak pilih bulu . Aku kawan dengan semua . So siapa yang makan capati tuu , jangan nak bash budak kelas aku hidup BERPUAK lagi! Budak laki kelas aku pun hanya Ijan dengan Poji je yang sign , yang lain aku tak mintak pun. Siapa suruh tak sporting + selalu bahan aku  . Kahkahkah . Tapi kelas 5STK , dekat separuh aku mintak :D HAHA


Time ni dekat kelas 5STK ah , memang kepoh . Memacam ragam . Tapi aku suka kelas ni . Laki perempuan tak janggal bergaul . Budak kelas aku ? Cemharemm . Boleh kira pakai jarilah , budak lelaki kelas aku berapa orang je yang sporting nak bergaul dengan perempuan . Bajekk good good jeww.


Tah kenapa harini aku rasa semua orang nak peluk keding sorang ni . Aku dah cakap , best tau tak peluk keding senget sorang ni . Peluk tangan patah balik , tak caya tanya Buu... Errr , lupakan jelaa . 

Memula canggini , kitaorang dah berdiri sebab nak p salam cikgu cikgu ah , tapi bebudak laki baru nak jalan . Sesak lagi . So , kami bergambar lew dulu . Ni lah yang terakhir kali agaknya kitaorang dapat gathering cani . FYI , memula , zati je yg nak bergambar dengan bebudak laki cina tu , aku nampak , aku nak jugak . Tau-2 semua rush nak jugak --' Kesian zati. HAHA




Tradaaaa ... Ni lah hasil nukilan nukilan , kenangan -kenangan akhir dari sahabat-sahabat aku untuk sepanjang persekolahan aku ni .. Tak puas lagi usya gambar ? ada lagi , nanti duluu , jangan nangis . Tengok bawah lagii :))



bythewek , tadi i having a great photoshoot with Nurul Syahirah Menhad . That girl i dajal when i was 12 years old . But , she still friend with me untill this day . She is so sweet and rare . Iknow my english memang like harem . Because i do not get A in english for this trial SPM ,I only get B+ :( But , for this real SPM , insyaallah A+ IS BELONG TO ME . Amin :)




Gambar last sekali tu memang takde kaitan 18SX or what , sebab aku dengan Syera pun tak cukup umur lagi . Syera 24 ni birthday dia . Aku ? 21 disember ni haa baru birthday aku . Takpe , jangan risau , sempat lagi nak save duit nak belikan aku hadiah . Kihkihkihkihkih .Aku tak nak memahal , kau payung aku Vincci ke , President ke okay letew . HAHA .

Okay last , sebelum berakhirnya entri ku pada harini . Saya Nurul Ainee Binti Md Sihat , menyusun 10 jari memohon maaf andai kata terbuat salah , terkata , terkutuk , termakan harta anda antara sedar dan tidak sedar . Doakan agar saya dapat menjawab dengan tenang , aman dan mudah agar saya dapat lulus dengan cemerlangnya SPM pada tahun ini . Amin . 

Assalamualaikum :)

Labels: , ,