Masa untuk enjoyyy !
was posted at 00:46 with 1 comments

ASSALAMMUALAIKUM... 

'' Tak jawab dosa , jawab gatal . Hihihih ''
Amacam cuti sekolah ? Suka ? Seronok ? Alaahhh setakat cuti sekolah , apa ada . Aku ni dah nak habis sekolah , lagi seronok . Takpayah pergi sekolah dah . And the most totally important is , tak payah iron baju sekolah dah . Aku dah nak naik muak menggosok baju sekolah . Kalau boleh aku nak g sekolah pakai je baju koyok-koyok , lantak ahh , dulik apa aku , bukan ada boyprengg ponnss . Tapi kena gosok jugak doe , kalau tak penuh nama aku dalam buku triple 5 mawas pengawas dekat sekolah tu dengan nama aku je tiap-tiap minggu . Lepastu , kesian lagi kali kedua , habis dakwat pen kilometriko diorang habis tulis nama aku jew acani . NURUL AINEE , 5 ST ( TAK GOSOK BAJU )  Aku nak bagi pinjam, aku pun .. Err , susahlah nak cakap ,aku sebnarnya memang tak suka bawak pencil cases hari isnin , so  aku tak bawak pen pergi sekolah *pinjamckin/lela/fatin/cera* :D 

*rindu ckin , rindu diba :'( *

Bythewey , sempena nak melepaskan raya Deepavali dengan Awal Muharam ni , SPM di tangguhkan dahulu minggu ni . Yeayyy ! Calon SPM semua melompat lompat dah macam kera dapat belacan bila tahu cuti seminggu . So minggu ni off lah dari bebanan menanggung perasaan duduk dalam dewan , mengebaskan bontot ngadap ketas dengan pen , jawab soklan yang kekadang susah , kekadang senang , lepas tu stress tengok pengawas dewan tu asyik lalu lalang je , nak jeling kawan sebelah pon tak dapat , lepastu bila dah boring ambil tupperware air jenama elianware , konon nak minum air menghilangkan dahaga , padahal dah mati kutu tak idea nak buat apa .  try try nak bukak tak boleh bukak , time trial boleh ganggu Poji suruh dia bukakkan , ni dah SPM tak boleh dah , ingat nak mintak tolong pengawas ehem ehem tuu , sekali , ehh boleh pulakk . Memang sengaja taknak bagi aku mengatal !

Kau tahu tak , sebenarnya aku nak cerita pasal Aini belanja KFC harini , tapi pehal aku story sampai situasi dalam dewan ni --' Okay , mula menaip kembali , tadi pending sebentar . Aku dah agak dah , kalau aku dah log in Twitter , FB aku tinggal , blog ni pun aku tinggal , last-last , sekarang dah 10:50p.m aku tak siap update lagi , baru mukadimah belum isi yang pertama lagii --'

Alhamdulillah , hasil sokongan dan dorongan serta keyakinan yang penuh didada , aku pun menyatakan kepada Ann untuk katakan kepada bos aku , yang aku nak ponteng khamis . Adew hal . So harini aku pun tak kunci alarm pagi tadi . Bangun-bangun je dah pukul 10 , tupun bunyi suara adik aku marah ciktam yang tengah menjalankan operasi rahsia kerajaan kucing nak mengalihkan anak anak nya keluar dari bilik aku . Kuaja betul punya ciktam , time anak kau tak bukak mata lagi kau biar je sumbat dalam bilik aku kan ? Bila dah bukak mata sukati kau je nak pindah-pindah anak kau . Mesti kau takut anak kau lagi sayang aku kan ? Kan kan kan ? Baik kau ngaku ciktam !


So , lepas bangun tidur tu , aku basuh baju , basuh motor yang dah macam hape Ex aku tuu , then aku mandi lah . Sebab aku bau badan aku memang dah bacin gila tahap bacin ahh aku cakap kau . Aku mandilah , wangi-wangi . Pastu siap-siap . Tengah sedap-sedap aku pakai celak , tetiba adik aku masuk bilik dengan mengejut terperanjat aku , tercorek celak aku tadi . Grrr . memang annoy . Dia masuk billik aku dengan tak tau nak ketuk pintu semata nak bagitau Alim dah sampai . Aku tau lah ! Aku belum pekak lagi lahh --' Then aku keluar lah rumah , aini dah jemput , lepastu pergi taman , lepastu terus pergi KFC . Order , makan , borak-borak . Gelak-gelak . Bahan abang KFC . Lepastu , Amin dengan Boom tetiba muncul . Lepastu pergi beli beg aini , lepastu pergi kini .


K , melalak dekat sini dah macam onggila . Buat tempat ni cam bapak memasing ada syer je . Main game , sementara tunggu coolblog siap .Aku rasa , manager coolblog tu harus pecat akak yang kerja kat situ . Kerek ahh muka dia , mentang-mentang pakai cap PINK , nak pandang kerek je kat orang . Tahulah aku lagi comel . Huh ~ Dah sudah tuu kita orang pergi melangau dekat parking luar tuu cemtakde makbapak . Lepastu kitaorang lepak dekat Taman Desa :D


Gambar yang tengah tuu sangat awesome . Time ni hujan dah menitik dah . Punya lah riuh nak ambik gambar kan , pakai selftimer pun susah . Ish ish ish . actually , gambar banyak , tapi aku dah combine kan je , yela . Nak upload semua matilah aku --' line dah lembab nak mati. Habis melangau kat sini , kitaorang terus p balik , balik tu , aku bawak motor . Tau-tau budak ni dah tinggal jauh kat belakang . HAHA . Memang poyo betullah , tadi diaorang yang laju , ni diaorang yang lembab . Shot betul .


Ouhh , so hot and gedikss you know . 


Kalau KFC memerlukan ambassador , saya sedia berkhidmat . Muahahaha

okay , ni kira pengulung gambar arini lah. Lebih kurang semuanya ada . Hihihihihi . Klah , aku pun dah ngantuk ni . Nite . Bye :)



Labels: , ,