this is what we call as menyanyah .
was posted at 09:18 with 0 comments
Assalammualaikum .

Macam biasa . Bertemu kembali kita di dalam dunia maya Nurul Ainee . Budak yang comel lagi super awesome perasan . HAHA . Do i care ?  Okay . Post kali ni aku rembat 15 minit masa dalam kelas untuk update 'kerajaan' aku ni .

Well . Fashion designer want to be right . Of course lot of work i should done . My life is so pack with all of the activities . Mana nak siapkan bridal wear . Mana nak jahit jaket . Mana nak buat baju konvokesyen lagi . OMG OMG . Penat mak nok . Terkejar kejar . Tidur asyik la pukul 12 am pelas pelass . x( masa nak enjoy pon takde . Tapi playboy itu suami aku , tetap tonton ! Tak pernah miss lagi buat masa ni . HAHA

YA ALLAH . Macam tak percaya dah nak grad dah dari sini . Tak sangka sekejap je masa ni berjalan . Sob sob . Tinggalkan kawan baru lagi :'( bye kreka bye mokcik bye kak yani :'(

Comel tak kita ? Haha . 'gambar paling latest' 


Sepanjang duduk sini baru aku rasa perit jerih survive tanpa ada family dekat dengan aku . Aku belajar untuk lagi kuat dalam semua dugaan . aku belajar masak untuk kenyang kan diri . Aku belajar save duit untuk bertahan sementara tunggu elaun masuk . Aku belajar naik bas dari muar nak ke larkin nak ke jb sentral ke permas ke jb sentral ke larkin ke muar ke gersek . Aku belajar hafal mana entrance city square biar tak sesat lagi . Haha . Tu yang paling penting..

seterus nya. Aku tak tahu apa yang seterusnya . Yg aku tahu cikgu su dah ontheway ke sini . So . I got to go . Selamat tinggal rakyat beta . Nanti i turun kan titah lagi . Assalammualaikum :)

Piss yooo ! 

Bye :*