Transform lagi :>
was posted at 21:27 with 2 comments
Assalammualaikum :) 

Selamat berhujung minggulah kan kepada semua mak-mak , bapak-bapak , adek-adek , abang-abang , akak-akak , kawan-kawan , stalker-stalker dan hater-haters . Fuhhhh (Membaca dengan sekali nafas je ) 
Kepada budak-budak yang masih sekolah tu , kasut sekolah dah basuh belum ? Aku belum . Baju dah gosok ke dok ? Aku dok agi . Last question , Homework acane ? Dah setel ? Aku dalam perancangan .

TRANSFORMERS ???

Back to our topic lah kan pasal TRANSFORM tadi . Weyy ! Aku tak cerita pasal transformers yang ada Bumblebee (tak sure spelling) tuu . Aku cerita pasal TRANSFORM . Kalau hang p jumpa pakcik GOOGLE . Dia akan bagitahu TRANSFORM tu bermaksud BERTUKAR . Yeaaahh ! Bertukarr ~ macam cerita atomen tuu . Dulu peberet aku gok lah , masa zaman kegemilangan dulu tapi sekarang aku tengok iklan pun  aku dah menguap . HAHA .

Tengoklah tengoklah (mata kelip kelip ). Kita punya Skin dah jadi LEOPARD . Rawrrr ! Gempakkan ? HAHA . Dah lama dah niat nak tukar , tapi tunggu Aini online tak online online gok  . Dia online , aku tak online . Apa punya tak ada jodohlahkan ? Last last tadi tengah sedap-sedap melekap , tetiba tengok chat . Tradddaaaaaa . Ade pun minah ni , aku pun IM dia , mintak dia tukarkan Skin aku ni , dan dalam lima minit tadaaaaaaaaaa . Jadi pun Leopard .


First design tok blog aku . Sebelum ni , aku memang da ade blog . Dairy Secret Admire . Tah macam manalahkan , blog aku hilang ? Aku ni punya baran , dok sedap memaki PakCik Google sebab kidnap blog aku . Yelaa mahu tak angin . Follower jejak 150++ okay :( Memanglah bagi sesetengah orang tak banyak . Tapi bagi aku ??? Gila banyak wey ! Beria aku kumpul follower . Ingat senang ke  ? nak blogwalking , komen dekat entri , masuk segmen sana sani , sibuk dekat chatbox orang , ping entri sana sini , masuk group sini sana . Peh letih okay , memang letih :(


Ni second look untuk blog aku , time ni dah start pakai SKIN , sebab aku pemalas nak mampuih ejas template . Senang-senang pun , aku mintak Aini yang buat . So sesiapa yang pemalas macam saya , silalah mintak pertolongan Aini tok setelkan masalah M korang tu . Khidmat dia , confirm terbaik . Kalau tak puas hati , dia boleh buat balik . Bayaran , use by kredit je doe ! Topupkan dia je . Ikut jugaklahkan , berapa banyak korang batakkan dia design blog korang . Kalau macam aku , aku biasa bayar RM5 je . Pape hal korang p dekat FB dia , cari link blog dia . Kat situ ada term and condition nya :))


Alhamdulillah , akhirnya aku sampai rumah dengan aman damai dan baik baik saja . Gilaa wey ! Aku buat gila dengan Lin dengan Nazri tadi . P bandar dengan masing-masingnya KOSONG . Lesen sorang pun takde . Haha . Tapi arini abang polis cuti gamaknya , tak nampak sekor sorang pun :D Mulamula p Wetex sat , nak carik buku . What ? Ingat brutal-brutal aku ni tak sedar diri lagi ke nak SPM ? Aku ingat okay . Thats why , aku beli buku rujukan agama dengan last year paper tok AKAUN ! Amek kau , akaun tu wey aku beli . Tebiat kan ? HAHA . Aku pun ada ambition aku jugak . Aku pun nak jalan seiring dengan Mr.S kan ? Dia bakal Engineer , aku insyaallah bakal lawyer . HAHA . Takdelah , aku pun tak sure nak jadi apa lagi , besok kalau takde aral melintang nak p jumpa kaunselor , buat ujian kerjaya :/ Kihkihkihkih .

Okaylah , kepenatan membadai diriku , umpama OMBAK mengganas dipantai MUAR ? Muar ada pantai ke ? Tak tahu pulak aku . Okay lah , see youu soon . Assalammualaikum :)


Entri lain wajib baca :