Wadepakkk
was posted at 21:42 with 0 comments

Hollaaaaaaaaa :D 
Dah bukaa puasa belum ? Alhamdulillah , harini genap 8 hari umat islam berpuasa dan 2 hari saya berpuasa :) Maaf ler , bukannya Tuan Puteri sengaja nak besenang lenangan tak berpuasa , tetapi Tuan Puteri ada masalah ABC . Wat det ? ABC pon hangg tak tauu , nampak sangat tak akil baligh lagi . ABC tuuu ALLAH BAGI CUTI :) Dahh simpan-simpanlah muka loading angg tuu , nyampah nengok :P

Hangg tau dakk ? Confirm hang tak tahu , sebab ceq tak habaq lagii , HAHA , Tadikan , ceq rasalah ken , puasa ceq kosong ngat . Manaa tak nyaa , puasa-puasa ceq nagess beria-ria harinii . Dekat 3 4 kali ada gok lahh , But , FYI , Ceq tak nages sebab putus cintaa . Cinta apanya , pakwa pong tak daa nak cintan cintunn nii . Puihhh ! 

Ceq nages sebab tacing layan cerita AKU KAU DAN DIA :( Sedihnya ceritaa tuu . Ceq ingatkan cerita HACKS lagii sedih , tapi terpesong pulakk tanggapan ceq tuu . Huh ! Beria ceq sudahkan cerita HACKS tuu sampai habis , last-last ?? Heroin couple dengan watak antogonist ! Heroo ? My Boyfrenggg number seratus tuu matii ? Depakkk ! Tensionnnya makk .

Dah ler jalan ceritaa tak kena dengan OST laguu Hanya Aku Cinta Kau Seorang tuu. Hero yang BF i yang number 100 tuu jadi gay ? Watt ?? Gay ?! Gay bukan takde perasaan dengan WOMEN ke ?  Ni boleh tangkap cintaa pulak dahh dengan Heroin nya . Jalan cerita dah ler lembab . Tapi paling sakit hatii watak Si Fezrul khan dengan adek dia tuu . Bikin semakk je si Hero dengam Heroin tuu nak bermesraa . Tension k tension --'

Tapii cerita AKU KAU DAN DIA , memang sedih :( Sedih gilaa nages tak henti-henti . Makruh ! Dah ler layan  AKU KAU DAN DIA , layan pulak VANILLA COKLAT dari episod 7 sampai last 13 . Huuaaaaaa . Comelnya Amer Asyraf akuu :DD Tapi sedih betoii episod 9 , 10 , 11 , 12 :( Jaat toll si Kamal dengan Liyana tuu. Nyahh kau darii sinii !!


BTW , I ni memang bercita-cita nak ngat jadi model :) Tapi cecita i tuu terpaksa di tangguh sementara nak tunggu cukup ketinggian :D dengan ketinggian 152cm ni , i rasa i layak jadi model iklan baju bebudak je :( Macam HZ cakap , muka i ni babyface je ? *Watt ? buta letew . HAHA . Tapii bila dia puji part mata tu . Oh myy gucci , bersinar-sinar mata . Senyum sampai rabak bibir makk nakk . Cehh , biasa letew , memula je puji sana sini , tunggu dua tiga minggu lagi . Tiap-tiap hari gaduh --'

 Uolls , i miss Mohammad Syukri Abdullah . Seriusly , that night masa dia jujur tuu , memang lah i senyum lagi kan , tapii dalam punya dalam punya dalam punya dalam hati  i ni kan ... Rasa macam kena cucuk cucuk . Hati i sakit sangat , sangat amat sangat ~ Malam tuu tak boleh tidur , walaupun dah excuse nak tidur , kita berangan ...

Nak tahu i berangan apa uolls ? I berangan , acane i dengan Mr.S i tuu nak tunaikan janji weollss kalau status Mr.S taken . Ni taken bukan sekarang taken , taken by dotdotdot for 4 years :( Sobsobsob . Teruknya i ni , rosakkan hubungan orang *tapi Mr.S pun sama .. I baca balik text lelama dia , sedihnya . 

Awak harini 3 haribulan , jam 10.06 p.m.  sy janji bila sy habis diploma sy nak pergi melamar orang Muar :) 

Kau cakap dengan aku , apa kau rasa kalau Crush kau bagi text like this . Sumpah kau happy gila barbie kann ? Kau tahu ,apa yang aku rasa time tuu ? Aku masuk bilik , aku lompat-lompat , jerit dalam hati , senyum kemain lagii . Then aku keluar , aku carik putih aku . Aku ambik dia , aku cium dia puas-puas kau tahu tak ?! Sebab apa aku cium putih ? Sebab setiap kali aku menanggis pasal Mr.S , aku rindu Mr.S putih mesti teman aku tidur and FYI , Mr.S pun ada tiga kucing yang totally putih semuanya , Putih , Gedik dan Kurap :)

Masa 18 jun 2012 , kau tahu tak aku rindu nak mati dekat dia . Aku menanggis gilaa gilaa kau tahu tak ? Hidup aku kosong doe , aku rasa macam tak ada sesiapa dah , tapi that night , sebelum tidur ,aku bisik dekat putih ,

Teh , kau BBM Puteh Syuk , biar Puteh Syuk bagitahu dekat Syuk , yang aku rindu dia gila-gila tau tau , kau cakap dengan Puteh Syuk eh eh ?

Kau tahu apa jadi lepas tu ? Pagi tu , aku sedar .. Text Syuk masuk ,dia cakap dia takkan pernah pecahkan tabung Melaka dia tuu . Aku tak tahu nak describe hati aku ni macam ni , yang pasti AKU MENANGGIS . 

Tapikan wey , bila dia cakap . Saya jamin , saya dengan Dotdot dah tak lama dah :) Awakk , saya tunggu  bukti dari kata-kata awak dah masuk 4 bulan sayang :') Tak nampak hasil pon , yang saya nampak .. Awak makin hilang dear :)

Klahh , Persembahkan gambar PERAHSANTAN :)



*Macam Hana Tajima, tak jadi tak ?

Kfine , assalammualaikum :)